Vrácení a reklamace zboží
Co mám dělat, když je obal mého balíčku poškozený?
Balíček před dopravcem otevřete, zkontrolujte zboží, a pokud je poškozené, sepište namístě s dopravcem zápis o škodě. Ten je nutný pro vyřízení reklamace. Poškozenou nebo neúplnou zásilku máte právo nepřebrat, prosím vždy u dopravce vyžádejte, aby zaznamenal (i elektronicky) Vaši námitku.
Po sepsání nás ihned kontaktujte. Výrazně tak urychlíte řešení reklamace a náhrady zboží.
Co mám dělat, když si poškození všimnu až po převzetí zboží?
V každém případě prosím vyplňte reklamační formulář na našich stánkách.
Pokud balíček přivezla Česká pošta:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, reklamujte balíček na kterékoliv pobočce České pošty do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky. Zásilku je nutné donést v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku uvedených nálepek jako „Křehké“ či „Neklopit“). Česká pošta nemusí reklamaci přijmout, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.
Pokud balíček přivezlo PPL:
Pokud uvnitř balíčku naleznete poškozené zboží, co nejdříve vyplňte reklamační formulář na stránkách dopravce. Zásilku je nutné uchovat v původním stavu – včetně obalů a výplní (pořiďte si fotografie obalového materiálu, rozbitého předmětu, adresního štítku a uvedených nálepek jako „Křehké“ či „Neklopit“). PPL vyzvedne vaši zásilku a odveze ji zpět k nám.